جستجو
 
 
تجهیزات کارگاه ماشينکاري CNC
 
فرز CNC کوچک
فرز CNC کوچک
جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تراش CNC کوچک
تراش CNC کوچک
جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید
فرز CNC سنتر بزرگ(صنعتی)
فرز CNC سنتر بزرگ(صنعتی)
جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید
فرز CNC یونیورسال بزرگ(صنعتی)
فرز CNC یونیورسال بزرگ(صنعتی)
جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید
 
ابزار و لوازم صنعتی
 
اینورتر جوشکاری 250a
اینورتر جوشکاری 250a
9,200,000 ريال
8,950,000 ريال
مینی فرز 1100w آاگ
مینی فرز 1100w آاگ
2,650,000 ريال
2,590,000 ريال
مینی فرز 1100w بوش
مینی فرز 1100w بوش
5,100,000 ريال
4,950,000 ريال
 
ورود اعضا
 
 
مقايسه کالاها
 
نام کالا  
 
آزکالا
 
 
سبد خريد
 
نام کالا تعداد کالا  
قيمت کل : 0 ريال
 
نظر سنجی
 
کدامیک ازکالا بیشترمورد نظرشما است؟

 
کالاي روز
 
جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید
 
اعتماد و گارانتی
 
 
نماد اعتماد الکترونیکی
 
 
7 روز ضمانت تعویض
 

   7روز ضمانت تعویض

شرایط برگرداندن و تعویض کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های آزکالا بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی آزکالا خدماتی را در چارچوب قوانین پس از فروش در نظر گرفته است. رویه‌‏های خدمات پس از فروش آزکالا با توجه به نوع مشکل پیش آمده، به شرح زیر هستند:

اشکالات فنی در کالای خریداری شده

از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت بیشتری نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر آزکالا فرصت تست فنی کالاهای فروخته شده را از 48 ساعت به 72 ساعت پس از تحویل افزایش داده است. جهت استفاده از این سرویس به نکته‏‏‌های زیر دقت بفرمایید:

به منظور استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا، از طریق تلفن یا ایمیل به واحد خدمات پس از فروش آزکالا اطلاع داده شود. کارشناسان خدمات پس از فروش آزکالا ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان آزکالا تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می‌توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید. برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به آزکالا، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. این سرویس اشکال‏‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‏‏‌شود. از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش مشخص شود در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات وب سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است مغایرت داشته باشد به نکته‌‏های زیر دقت بفرمایید: در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است.

در این حالت باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش آزکالا اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا به آزکالا اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. جهت هماهنگی از طریق تلفن یا ایمیل به واحد خدمات پس از فروش آزکالا اطلاع داده شود. در مواردی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. برای ارسال کالای دارای مغایرت به آزکالا، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن فرستاده شود. از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش آزکالا، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تایید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. هزینه‏‏‌های ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت به عهده آزکالا است.

انصراف از خرید

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع‏‌تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات آزکالا اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد. در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 72 ساعت کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگری به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال و حمل بر عهده مشتری خواهد بود. برای ارسال به آزکالا، دقت شود که کالا به ‏خوبی بسته بندی شده و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط آزکالا دریافت نشود امکان استرداد آن وجود ندارد. از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده و همه ملزوماتش همراه آن هستند و آسیبی ندیده است حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. در چنین مواردی هزینه‏ استرداد کالا به عهده مشتری است و لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ شود. لطفا"جهت هماهنگی  از طریق تلفن یا ایمیل به واحد خدمات پس از فروش آزکالا اطلاع دهید.

آسیب‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آزکالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری خسارت را جبران می‌‏کند. آسیب‏‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعتکاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش آزکالا اطلاع داده شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورتجلسه رسمی شرکت حملکننده و فاکتور به واحد خدمات پس از فروش آزکالا ارسال شود. در صورتی که آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏‌توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به آزکالا عودت شود.

محصولات غیر قابل استرداد

برخی محصولات آزکالا به علت ماهیت آنها غیر قابل استرداد میباشند مانند محصولات و مواد مصرفی شخصی سازی شده که فقط برای مشتری خاص سفارشی سازی شده است، پس لطفا" قبل از خرید در انتخاب آنها دقت فرمایید.

آزکالا همواره می‏‌کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را، پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.

 


 


سوالات متداول

021262308-021262308

در تمام ساعات روز کاری پاسخگوی شما هستیم

                   h74p_ثبت_نام_در_آزکالا_-_مشکی.jpg                                                  h74p_ثبت_نام_در_آزکالا_-_مشکی.jpg    

http://uupload.ir/files/9fc2_facebook-color.png http://uupload.ir/files/ajc7_twitter.png http://uupload.ir/files/sy00_google-color.png http://uupload.ir/files/dl0z_instagram.png   http://uupload.ir/files/1nel_logo_telegram.jpg     

ارتباط با ما

فرصتهای همکاری

گارانتی و خدمات پس از فروش

درباره آزکالا

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت تجهیز فناوران کالا پاسارگاد(آزکالا) است.                                                                                                                                                    Copyright © 2014 - 2015 azkala.com