جستجو
 
 
تجهیزات کارگاه ماشينکاري CNC
 
فرز CNC کوچک
فرز CNC کوچک
جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید
تراش CNC کوچک
تراش CNC کوچک
جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید
فرز CNC سنتر بزرگ(صنعتی)
فرز CNC سنتر بزرگ(صنعتی)
جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید
فرز CNC یونیورسال بزرگ(صنعتی)
فرز CNC یونیورسال بزرگ(صنعتی)
جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید
 
ابزار و لوازم صنعتی
 
اینورتر جوشکاری 250a
اینورتر جوشکاری 250a
9,200,000 ريال
8,950,000 ريال
مینی فرز 1100w آاگ
مینی فرز 1100w آاگ
2,650,000 ريال
2,590,000 ريال
مینی فرز 1100w بوش
مینی فرز 1100w بوش
5,100,000 ريال
4,950,000 ريال
 
ورود اعضا
 
 
مقايسه کالاها
 
نام کالا  
 
آزکالا
 
 
سبد خريد
 
نام کالا تعداد کالا  
قيمت کل : 0 ريال
 
نظر سنجی
 
کدامیک ازکالا بیشترمورد نظرشما است؟

 
کالاي روز
 
جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید
 
اعتماد و گارانتی
 
 
نماد اعتماد الکترونیکی
 
 
سوالات متداول نماد
 



چگونه میتوان اطلاعات بیشتری ازمشخصات فنی کالاهای موجود در سایت بدست آورد؟

لطفا روی کالای مورد نظر کلیک نمایید تا مشخصات کالا و اطلاعات فنی و نظرات سایر دوستان را مشاهده بفرمایید. همچنین شما میتوانید نظر خود را نسبت به کالاهای سایت در قسمت نظرات ثبت نمایید.در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از بخش گفتگو آنلاین با کارشناسان سامانه اقدام فرمایید.در صورت نیاز به اطلاعات فنی بیشتر درخواست خود کتبا" از طریق بخش ارتباط با ما در سایت یا به صورت ایمیل و فکس ارسال فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

اگر کالایی را که قصد خرید آن را داریم در سایت موجود نبود، چه کار باید کرد؟

می توانید با ثبت درخواست از طریق منو ارتباط با ما در سایت با عنوان  "درخواست اضافه کردن محصول به سایت" درخواست خود را ثبت نموده و یا در ساعات اداری (8 الی 16) با شماره تلفن تهران 02126230845ارائه خدمات آزکالا تماس حاصل فرمایید.

چگونه می توانم برای پرداخت مبلغ به سایت شما اعتمادکنم؟
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید. آزکالا در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و با نماد اعتماد الکترونیکی درج شده در سامانه مورد تایید قرارگرفته است.

چگونه از سایت آزکالا خرید کنیم ؟

تنها نیاز شما، امکان اتصال به اینترنت و داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب است که قابلیت خرید اینترنتی آن را فعال کرده باشید. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید نگران نباشید. ما، هم خرید از آزکالا و هم نحوه فعال کردن قابلیت خرید اینترنتی کارت های بانکی را به شما توضیح می دهیم. کلیه خریدهای آنلاین یا اینترنتی از سایر وبسایت ها با کارت های عضو شتاب، کم و بیش مشابه همین ترتیبی است که در این مطلب به آن می پردازیم.

طبق روال همه فروشگاههای الکترونیکی برای شروع فرآیند خرید شما باید ابتدا در سایت عضو شوید.برای عضویت در سایت از پایین صفحه فروشگاه الکترونیکی بر روی " عضویت" کلیک کرده و اطلاعات ثبت نام را تکمیل نموده و دکمه ارسال را کلیلک نمایید.

حال شما با موفقیت در سایت عضو شدید ،با استفاده از آدرس ایمیل و پسورد خود وارد سایت شوید ،سپس به صفحه های محصولات بروید و محصول مورد نظر را پیدا کنید و بر روی "اضافه به سبد خرید " کلیک کنید.

پنجره جدیدی باز میشود ، اگر باز هم خرید دارید بر روی " بازگشت به فروشگاه " کلیک کنید و اگر خرید شما تمام شده است بر روی " ثبت سفارش " کلیک کنید.

در این قسمت شما پیش فاکتور خرید خود را مشاهده میکنید ، میتوانید محصولات را حذف کنید و یا تعداد را تغییر دهید. اگر کوپن تخفیف دارید در قسمت مربوطه وارد کنید و "تایید" را بزنید.

حال بسته به محل سکونت خود بهترین روش ارسال سفارش را انتخاب کنید.

اگر برای سفارش خود پیامی دارید در کادر مربوطه بنویسید .

حال گزینه ی "شرایط خدمات" را تیک بزنید تا بتوانید روش های پرداخت را مشاهده کنید.

درگاههای بانکی را انتخاب کنید تا وصل شوید ، اگر کارت بانکی شما عضو شبکه ی شتاب باشد میتوانید به سادگی خرید را انجام دهید.

کمی صبر کنید تا به بانک متصل شوید.

حال طبق راهنمای زیر کادر های مربوطه را تکمیل نمایید و در نهایت "پرداخت" را بفشارید.

اطلاعات مورد نیاز شما بر روی کارت بانکی شما موجود است .

در صورتی که اطلاعات کارت بانکی درست وارد شده باشد و عملیات بانکی با موفقیت انجام شود، شما به سایت  آزکالا باز می گردید و می توانید فاکتور خرید و مشخصات خرید اینترنتی خود را ببینید. در صورتی که ایمیل خود را نیز وارد کرده اید، یک نسخه از رسید خرید برای شما ایمیل می شودوهمزمان با پرداخت آنلاین از آزکالا یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد .

نکته :چنانچه جزو آن دسته از افرادی هستید که برای کارت بانکی خود هنوز رمز دوم نگرفته اید یا احتمالاً جزو معدود افرادی هستید که کارت بانکی ندارید نگران نباشید! شما با مراجعه به شعب بانک ملت بدون هیچگونه معطلی می توانیدمبالغ مربوط به خرید خود را به شماره حساب 5399139843 نزد بانک ملت شعبه رسالت کد شعبه 95026 واریز نموده و شماره فیش واریزی را از طریق بخش ارتباط با ما برای شرکت ارسال فرمایید .بلافاصله پس از تایید مبلغ واریزی آزکالا برای هماهنگی و ارسال کالای خریداری شده با شما تماس خواهد گرفت. درصورتی که در مورد خرید اینترنتی سوالی دارید یا نیازمند راهنمایی بیشتر هستید با پشتیبانی آزکالا تماس بگیرید.

برای خرید در سایت باید عضو باشیم؟

برای تکمیل فرآیند خرید و تسویه سبد خرید باید حتماً عضو باشید. ولی چنانچه تمایل به انجام خرید ندارید، نیازی به عضویت نمی‌باشد.

چگونه مبلغ کالاها را پرداخت کنیم؟

1-پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

مشتریان محترم برای پرداخت مبلغ کالاهای خریداری شده تا 500,000,000 ریال می بایست از طریق پرداخت آنلاین سایت اقدام فرمایند.

2-پرداخت نقدی در محل تحویل

برای پرداختهای بیش از 500,000,000 ریال کاربران محترم میبایست تا 500,000,000 ریال مبلغ را از طریق درگاه اینترنتی سامانه پرداخت نموده و ثبت سفارس نمایند و مابقی را به صورت واریز بانکی به شماره حساب :

 

مشخصات شماره حساب بانکی  ( آزکالا) :

-شماره حساب:  5422867923  بانک ملت شعبه 92197 (حکیم نظامی) به نام  (آزکالا)

-شماره کارت: 7532-631-789-433-610 بانک ملت

انجام دهند.

در مبالغ بالای 2,000,000,000 ریال مشتریان محترم می بایست 500,000,000 ریال مبلغ را از طریق درگاه اینترنتی سایت پرداخت نموده و ثبت سفارس نمایند و مابقی مبلغ در زمان تحویل با واریز بانکی انجام دهند.

توجه:

در مبالغ بالای 2,000,000,000 ریال فروش با عقد قرارداد فروش انجام می شود.

 

 برای دریافت فاکتور رسمی چه باید کرد؟

می توانید از طریق منو ارتباط با ما با عنوان  "درخواست فاکتور رسمی" درخواست خود را ثبت نموده و یا در ساعات اداری (8 الی 16) با شماره تلفن تهران 02126230845ارائه خدمات آزکالا تماس حاصل فرمایید.

 

آیا امکان خرید ارزی و دریافت پروفرما از سایت آزکالا وجود دارد ؟

بله. شما می توانید درخواست خود را از طریق بخش ارتباط با ما در سایت یا به صورت فکس یا ایمیل ارسال فرمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و براساس درخواست شما پروفرم ارزی تهیه و ارسال شود.

هزینه پست و باربری چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه پست بر اساس گزینه انتخابی در مرحله پایانی تایید سفارش می باشد ولی نکات زیر قابل توجه می باشد و در صورت رعایت نکردن آن ارسال کالا با مشکل مواجه می شود:

-هزینه ارسال در شهرهای تهران و کرج برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد.

هزینه پیک موتوری برای شهر تهران و اصفهان150.000 ریال،  برای کالاهای تا وزن 10 کیلوگرم می باشد.

-هزینه پست پیشتاز مربوط به همه نوع کالا به غیر از مایعات و اسیدها و شکستنی ها 200.000 ریال تا وزن 500 گرم است.

-هزینه باربری با توجه به حجم و وزن و مسیر براساس نرخ های مصوب تعیین و به پایین فاکتور اضافه می شود.

 ارسال کالا از طریق ترمینالهای مسافربری برای همه نوع کالا به غیر از مایعات و اسیدها و شکستنی ها تا 10 کیلوگرم انجام می شود و هزینه ارسال 400.000 ریال می باشد.

-ارسال رایگان نیز ویژه سفارشات عمده میباشد (برای مواد شیمیایی و تجهیزات بیش از 10 کیلوگرم و با ارزش بیش از 50.000.000 ریال می باشد)

هزینه ارسال با پست به صرفه‌تر است یا باربری؟

انتخاب روش‌های ارسال بار بر اساس انتخاب مشتری و با توجه به حجم کالا می‌باشد.

می خواهم تبلیغات شما را در سایت خودمان داشته باشم چطور اقدام کنم؟

با ارسال درخواست از طریق منو ارتباط با ما درسایت ، مشخصات خود را اعلام نمایید تا بررسی شده و در صورت تناسب با موضوعات مرتبط از طریق تبادل لینک و سایر روشهای تبلیغاتی اقدام شود.

 می توان محصولات را خرید کردولی بعدا" مبلغ را واریز کرد؟

محصولاتی را که خرید می فرمایید ، تا زمانیکه محصول در سایت موجود باشد ، در سبد خرید شما باقی می ماند ولی برای شما رزرو نمی شود ، بعد از پرداخت مبلغ، خرید شما با موفقیت ، به نام شما ثبت می شود و اقلام برای شما ارسال می شود.

من در سایت عضو هستم اما پسوردم را فراموش کرده ام چه کاری باید انجام بدم؟

لطفا در قسمت ورود روی لینک" کلمه عبور خود را فراموش کرده‌ام "کلیک نمایید تا قسمت مربوطه باز شود. راهنمایی لازم درج شده است.

من در حال خرید از سایت هستم و درگاه بانک باز نمی شود؟

لطفا سیستم خود را رفرش نمایید (F5) و از درگاه دیگر بانک واریز را انجام دهید چنانچه مشکل شما بر طرف نشد لطفا با مرورگر فایر فاکس یا کروم وارد سایت شده و خرید را انجام دهید و اگر مشکل همچنان باقی بود، از طریق واریز بانکی و ارسال فیش بانکی به دفتر  آزکالا اقدام نمایید.

من خرید کردم اما گزینه باربری برای من فعال نشده است چه کاری باید انجام بدم؟

امکان ارسال سفارشات با باربری فقط برای سفارشاتی هست که وزن مرسوله بالای 2000 کیلوگرم باشد. چنانچه گزینه باربری در این سفارشات باز نشد می توانید درساعات اداری (8 الی 16) با  دفترخدمات آزکالا تماس حاصل فرمایید.

کدام باربری برای شهر ما فعال می باشد ؟

 زمانیکه شما درصفحه ی نحوه ارسال، گزینه ی باربری را انتخاب می فرمایید ، لیست باربری هایی که برای شهر شما فعال هستند باز می شوند، شما می توانید یکی از آنها را انتخاب فرمایید.

کارت عابربانک من مربوط به متعلق به بانک های ثبت شده در سایت نمی باشد. چه باید کرد؟

مشتری گرامی امکان خرید از سایت با تمامی کارتهای عضو شتاب وجود دارد.

در هنگام پرداخت مبلغ، درگاه بانک خطا داده و وضعیت سفارش "در انتظار دریافت از درگاه بانک" می باشد. آیا باید تمام مراحل سفارش را مجددا طی نمایم؟

نیازی به این کار نیست. لطفاً کمی تامل فرمایید تا سفارش شما به وضیعت "لغو شد" تغییر وضعیت یابد و گزینه "سفارش مجدد" روبروی سفارش باطل شده ظاهر شود. می توانید با کلیک بر روی این گزینه تمام کالاهای سبد خرید خود را بازگردانده و مجددا"اقدام به تسویه نمائید.

چه مدت طول می‌کشد کالای خریداری شده به مشتری برسد؟

تمام سفارش ها بعد از تایید مالی 72 الی 144 ساعت کاری بستگی به نوع باربری و مسافت شهر آنها تا استان تهران  به دست مشتریان عزیزخواهد رسید.

چه زمانی کالاها شامل تخفیف میشود؟

یکی از بارزترین مشخصه های خرید از آزکالا، برخورداری از تخفیف کالا بصورت مستمر و همیشگی بوده است بطوریکه با خرید از کالاهای ارائه شده در سایت و با توجه به قیمت ها و همنیطور امکان استفاده از سبد کالای جایزه، میتوانید از تخفیفات پیش بینی شده برخوردار باشید.


برای اطلاع از وضیعت سفارش به کدام قسمت مراجعه نمایم؟

پس از ورود به پروفایل خودتان در سایت، بر روی "سفارش های من" در قسمت بالای صفحه سایت کنار اسمتان کلیک نموده تا بتوانید همه سفارشاتتان را مشاهده فرمائید.ضمنا" آخرین وضعیت ارسال سفارش به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.

اگر در هنگام خرید مبلغ از حساب کسر شد و سفارش باطل شد چه کاری باید کرد؟

جای نگرانی نیست. مبلغ از بانک به حساب شما عودت داده خواهد شد. برای اطمینان خاطر می توانید با پشیتبانی بانک تماس حاصل فرموده تا مبلغ به حساب شما عودت داده شود. اگر در طی تماس با بانک به شما شماره تراکنش جهت ارسال مبلغ به سایت را اعلام نمودند لطفا" با شماره تلفن تهران 02126230845ارائه خدمات آزکالا تماس حاصل فرمایید.

اگر بخواهیم کالایمان را از طریق آزکالا بفروشیم، چطور و از کجا برای ارتباط اقدام کنیم؟

(طریقه همکاری برای فروش محصولات خود یا اعطاء نمایندگی فروش در سایت آزکالا )

می توانید با ثبت درخواست از طریق منو ارتباط با ما یا ارسال ایمیل با عنوان "همکاری در فروش" مشخصات کالاهای خود را برای واحد تامین ارسال نمایید. چنانچه کالاهای شما قابل ارائه در سامانه باشد در اسرع وقت از آزکالا با شما تماس گرفته خواهد شد تا هماهنگی های بعدی انجام پذیرد.

اگر بار تحویلی از پست یا باربری باز شده بود و یا تعداد بسته ها کم بود چه کنم؟

چنانچه بسته های ارسالی باز شده و یا کم بود از پست یا باربری تحویل نگیرید و به شرکت اعلام نمایید تا پیگیری لازم انجام شود.

آیا هزینه پست را می توان در هنگام دریافت سفارش پرداخت نمود؟

خیر. هزینه پست با توجه به مصوبه اداره پست بر اساس وزن کالا و مسافت شهر شما تا استان تهران محاسبه شده و در سایت به مبلغ سفارش افزوده خواهد شد و از حساب شما کسر می گردد.

آیا قیمت خرید به صورت عمده کمتر است؟

درخرید تجهیزات با مبالغ بیش از 500,000,000 ریال و مواد شیمیایی بیش از 20 کیلو(لیتر) علاوه بر تخفیف هدایایی ارزشمندی نیز به شما تعلق خواهد گرفت.

آیا فروش حضوری دارید؟ (آیا می توانیم به صورت حضوری برای خرید به شرکت مراجعه نمایم؟

خیر. آزکالا فقط بصورت فروش الکترونیکی فعالیت می نماید.

آیا در روز جمعه نیز ارسال کالا و سفارشات را انجام می دهید؟

در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

آیا برای خرید از سایت شماره حساب اعلام می‌کنید؟

برای خرید از سامانه می توانید هم از درگاه پرداخت الکترونیکی استفاده نماید و هم از طریق واریز بانکی به شماره حساب اعلام  شده در سامانه اقدام نمایید.

مشخصات شماره حساب بانکی آزکالا:

-شماره حساب:  5399139843  بانک ملت شعبه 95026 رسالت به نام آزکالا (چاووشی)

-شماره کارت: 7532-631-789-433-610 بانک ملت به نام آزکالا (چاووشی)

 

آیا امکان استفاده از اطلاعات آزکالا و محصولات شما با ذکر منبع در سایت خودمان وجود دارد؟

 هرگونه استفاده از اطلاعات و تصاویر این سایت فقط با ذکر منبع و اجازه سامانه آزکالا قانونی می باشد.

آیا امکان دارد برای فروش کالاهای آزکالا بازاریابی نمایم و کارمزد دریافت کنم؟

بله، همه افراد و شرکتها می توانند با عضویت در سایت و دریافت کد نمایندگی و تعیین کارمزد فروش براساس ضوابط آزکالا  نسبت به بازاریابی و معرفی خریداران به سایت آزکالا اقدام نموده و به صورت آنلاین کارمزد خود را دریافت نمایند.
 


 

 

 


سوالات متداول

021262308-021262308

در تمام ساعات روز کاری پاسخگوی شما هستیم

                   h74p_ثبت_نام_در_آزکالا_-_مشکی.jpg                                                  h74p_ثبت_نام_در_آزکالا_-_مشکی.jpg    

http://uupload.ir/files/9fc2_facebook-color.png http://uupload.ir/files/ajc7_twitter.png http://uupload.ir/files/sy00_google-color.png http://uupload.ir/files/dl0z_instagram.png   http://uupload.ir/files/1nel_logo_telegram.jpg     

ارتباط با ما

فرصتهای همکاری

گارانتی و خدمات پس از فروش

درباره آزکالا

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت تجهیز فناوران کالا پاسارگاد(آزکالا) است.                                                                                                                                                    Copyright © 2014 - 2015 azkala.com